Välkommen till vår sida för valiga frågor!

Hittar du inte svar på din fråga? Då är du varmt välkommen att kontakta oss: support@rawfoodshop.se

  • Är ni ekologiskt certifierade
    Ja! Det är vi, du kan se och ladda ner vårt certifikat här!
  • Har ni någon fysisk butik?

    Ja! Du är varmt välkommen att besöka vår butik i Malmö, Östergatan 26. Läs mer om vår butik här!

    Öppettider: 
    mån-fre 10-18
    lördagar 10-16
    söndagar stängt! 

  • Jag kan inte logga in på mitt konto
    Vi har nyligen lanserat en ny hemsida och i och med detta kommer du att behöva återställa ditt lösenord för att kunna logga in med dina uppgifter. Begär ett nytt lösenord så skickas instruktioner till angiven epost kring hur du går tillväga. 
  • Jag har inte mottagit min leverans

    När din leverans har skickats från vårt lager kommer du att få en leveransbekräftelse med detaljer kring din order samt spårinformation. Om du inte mottagit den här informationen kontakta vår support så kan vi skicka den igen. 

    support@rawfoodshop.se

  • Jag får inte igenom min order

    Skicka ett mail med rubriken "Får ej igenom order". Försök att beskriva din upplevelse då noggrant som möjligt.

    • Gå tillbaka till varukorgen för att se att där inte lägger något felmeddelande. 
    • Se till att du använder en kortleverantör som vi accepterar (ej american express eller dibs).

      Hör gärna av dig till vår support med nedan info: 

    • Vilken enhet är använder du? (mobil/laptop/padda)
    • Vilken browser använder du? (safari/chrome/firefox etc.)
    • Får du upp något felmeddelande?
    • Bifoga gärna en printscreen så kan vi hjälpa dig snabbare.

    support@rawfoodshop.se

  • Jag ser inte allt innehåll på er hemsida / Jag kan inte lägga produkter i varukorgen

    Det kan vara så att du har en ad-blocker aktiverad på din webbbrowser vilket gör att du inte kan se personaliserade rekommendationer.

    För att inaktivera din ad-bocker gå till dina "tillägg" i din browser meny och inaktivera din adblocker på webbplatsen. Du kan även surfa inkognito: välj "arkiv" i din browsers meny och öppna nytt inkognito-fönster.

  • Jag har hittat ett fel/en bugg på den nya hemsidan

    Vi tar gärna emot er feedback kring hur vi kan förbättra vår site. Kontakta oss per mail med rubriken "bugg på hemsidan"

    support@rawfoodshop.se

  • Jag har en rabattkod - vart applicerar jag den?

    Rabattkoder appliceras i kassan under avsnittet värdekod. Om du inte får igenom rabattkoden så tryck igenom din order, så löser vi det i efterhand - maila då supporten med ditt kundnummer.

  • Jag har inte mottagit spår-info kring min order

    När din order registreras på lagret får du en för-avisering att vi håller på att packa din order. När din order är klar och skickas ska du motta ett mail med en länk så att du kan se vart din order befinner sig påväg till dig. När ordern är framme kommer ett sms att skickas från postnord. 

  • Jag har mottagit min beställning men en vara saknades

    Om du saknar en vara i din beställning som tagit slut ska detta vara noterat på orderbekräftelsen som du får med i paketet. Då har även en justering av din betalning på varans belopp gjorts. Om ingen notering finns med på din bekräftelse vänligen kontakta vår support.

Logga in
Har du kommit rätt?