Välkommen till vår sida för vanliga frågor!

Hittar du inte svar på din fråga? Då är du varmt välkommen att kontakta oss!

  • Är ni ekologiskt certifierade
    Ja! Det är vi, du kan se och ladda ner vårt certifikat här!
  • Har ni någon fysisk butik?

    Ja! Du är varmt välkommen att besöka vår butik i Malmö, Östergatan 26. Läs mer om vår butik här!

    Öppettider: 
    mån-fre 10-18
    lördagar 10-16
    söndagar stängt.  

  • Jag kan inte logga in på mitt konto
    Vi har nyligen lanserat en ny hemsida och i och med detta kommer du att behöva återställa ditt lösenord för att kunna logga in med dina uppgifter. Begär ett nytt lösenord så skickas instruktioner till angiven epost kring hur du går tillväga. Om du fortsatt har problem är du välkommen att kontakta vår support så hjälper vi dig.
  • Jag har inte mottagit min leverans

    1. När du lägger din order kommer du att motta en orderbekräftelse. 
    2. Din order accepteras av vårt lager och du får en avisering om att order är under behandling (skickad till lager). 
    3. Så snart din order är packad och upphämtad av vald distributör får du yterliggare leveransinformation, däribland ett kollinummer som du kan använda för att spåra din order (skickad).  
    4. När din order ankommer till valt utlämningsställe eller är redo att levereras hem till dig får du ännu en avisering. 
    5. Paketet finns tillgängligt för upphämtning i 7 dagar från det att det ankommer till ett utlämningsställe eller en paketbox. Om du behöver föllängning, vänligen kontakta vår support så fort som möjligt så att vi kan förlänga liggetiden. 
    6. Om du inte hämtar ut ditt paket kommer det automatiskt att returneras till oss, du behöver då höra av dig till oss för att få paketet skickat igen mot en avgift. 

    Saknar du någon av ovan aviseringar eller har väntat på din order i mer än 7 dagar bör du höra av dig till vår support

    Väljer du postnord som distrubitör kan du välja att spåra din order direkt i deras app. Den går att ladda ner där appar finns. 


  • Jag har mottagit min beställning men en vara saknades

    Om du saknar en vara i din beställning som tagit slut ska detta vara noterat på följesedeln som du får med i paketet. Då har även en justering av din betalning på varans belopp gjorts och du blir återbetalad via vår partner walley. Om ingen notering finns med på din bekräftelse vänligen kontakta vår support

    Har du frågor kring en betalning eller en återbetalning kan du kontakta walley direkt:
    Phone: +46 101 61 01 00
    E-mail: hello@walley.se

    Opening hours:
    Monday – Friday 08:00-18:00
    Saturday 10:00-16:00
    Sunday 10:00-15:00

  • Jag får inte igenom min order

    Skicka ett mail till vår support med rubriken "Får ej igenom order". Försök att beskriva din upplevelse då noggrant som möjligt.

    • Gå tillbaka till varukorgen för att se att där inte lägger något felmeddelande. 
    • Se till att du använder en kortleverantör som vi accepterar (ej american express eller dibs).
    • Se till att du har den senaste versionen av te x swish, mobilt bank ID, din bank app eller liknande och försök igen. Du kan uppdatera appen där appar finns på din enhet. 

      Hör gärna av dig till vår support med nedan info: 

    • Vilken enhet är använder du? (mobil/laptop/padda)
    • Vilken browser använder du? (safari/chrome/firefox etc.)
    • Får du upp något felmeddelande?
    • Bifoga gärna en printscreen så kan vi hjälpa dig snabbare.
  • Jag ser inte allt innehåll på er hemsida / Jag kan inte lägga produkter i varukorgen

    Det kan vara så att du har en ad-blocker aktiverad på din webbbrowser vilket gör att du inte kan se personaliserade rekommendationer.

    För att inaktivera din ad-bocker gå till dina "tillägg" i din browser meny och inaktivera din adblocker på webbplatsen. Du kan även surfa inkognito: välj "arkiv" i din browsers meny och öppna nytt inkognito-fönster.

  • Jag har hittat ett fel/en bugg på den nya hemsidan

    Vi tar gärna emot er feedback kring hur vi kan förbättra vår site. Kontakta vår support per mail med rubriken "bugg på hemsidan"

  • Jag har en rabattkod - vart applicerar jag den?

    Rabattkoder appliceras i kassan under avsnittet värdekod i kassan, om du får problem med din kod så hör av dig till vår support. 

Logga in
Har du kommit rätt?